Garancia

Cégünk kizárólag eredeti, minőségi termékek árusításával foglalkozik, és csak hivatalos helyről szerzi be azokat. Ezért természetesen minden esetben a hatályos jogszabályoknak megfelelően biztosítjuk a garanciát is a nálunk megvásárolt termékekre.

Mivel webshop vagyunk, ezért egy áruházi üzletnél több garanciális lehetőséget kínálunk minden kedves Vásárlónknak. Klasszikus tévhit az, hogy amennyiben személyesen vásárol meg valamit egy üzletben, úgy biztosabbak a jótállási feltételek. Webshopként fontosnak tartjuk azt, hogy megbízzon termékeinkben látatlanul is, ezért 14 napot biztosítunk Önnek arra, hogy a kiküldött terméket élőben is megnézhesse. Amennyiben a kiküldött csomag tartalma mégsem nyerte el tetszését, vagy bármilyen okból mégsem szeretné megtartani azt, úgy cégünk az átvételtől számított 14 napos határidővel visszavásárolja Öntől a megrendelt termékeit, vagy akár azok egy részét is, használatlan állapotban.

Amennyiben a 14 napos visszaküldés lehetőségével szeretne élni, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. A visszaküldés további részleteiről lentebb olvashat.

A 14 napos megtekintési garancián kívül természetesen a klasszikus értelemben vett garanciális feltételeket is biztosítjuk termékeinkre. Mivel termékpalettánk igen széles, így általánosságban véve az jelenthető ki, hogy minden esetben a hatályos jogszabályoknak megfelelően szavatoljuk termékeink minőségét (termékkörönként eltérő módon, de minimum 14 napig).
Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy a legtöbb felmerülő probléma nem cégünk hibájából adódik, azonban minden esetben biztos lehet abban, hogy korrekt módon, és a lehető leggyorsabban fogunk eljárni az Ön érdekében. Kérjük, minden esetben cégünkkel lépjen kapcsolatba, amennyiben problémája adódott egy termékünkkel, és csak a megoldás hiányában próbálja más úton megoldani az esetet. Garantáltan nem fog csalódni bennünk egy kellemetlen szituáció esetében sem!

A Prestigeshop.hu a lehető legszélesebb körben biztosítja Vásárlóinak a forgalmazott termékekre vonatkozó jótállást, az alábbi feltételek teljesülése esetén:

  • 14 napos határidővel visszavásároljuk az általunk kiküldött termékeket, amennyiben azok bontatlan állapotúak, változatlan minőségűek, illetve a kiadott számla megléte esetén
  • amennyiben minőségi kifogással szeretné visszaküldeni hozzánk a terméket, úgy a kibontott termék, és az eredeti számla megléte a fontos.

Kérjük kedves Ügyfeleinket, hogy mindkét esetben a következőek szerint járjanak el, a gyors, eredményes ügyintézés érdekében:

  • az elállási szándék megléte, vagy a probléma észlelése után legyenek kedvesek kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal telefonos, vagy e-mailes formában
  • tájékoztassák ügyintézőnket elállási szándékukról, vagy problémájukról
  • töltsék ki a honlapon található reklamációs adatlapot, melyben kiválaszthatják a megoldás módját is
  • megkérjük, hogy sose küldjön vissza cégünk részére saját futárral vagy postai úton egyetlen terméket se! Minden esetben szerződött futárcégünk jogosult termékeink szállítására, hiszen így ellenőrzött körülmények között történik a visszaszállítás is. Ez mindkét fél, így az Ön érdeke is, és minőségi probléma vagy termékcsere esetén a költségeket is átvállaljuk.

A garanciaérvényesítés általános menete:

  1. 14 napos visszaküldés esetén:

Ha az általunk kiküldött terméket bármilyen okból még sem szeretné megtartani, vagy inkább másik terméket választana, az eredeti csomag átvételétől számított 14 napig megteheti ezt. Amennyiben jelezte e szándékát ügyfélszolgálatunknak, és kitöltötte a reklamációs nyomtatványt, futárt küldünk Önhöz, aki visszaszállítja a csomagot központi ügyintézési helyünkre. Kollégáink megvizsgálják a visszajött csomagot, és amennyiben a termékek valóban cégünk által lettek kiküldve, és sértetlen állapotban vannak, valamint az eredeti számlát is visszaküldte, úgy szállítási díj nélkül kiküldünk Önnek egy másik terméket, vagy visszautaljuk Önnek az eredeti vásárlás végösszegét.

       2. Minőségi kifogás esetén:

A Prestigeshop minden esetben a hatályos jogszabályoknak megfelelő garanciát ad termékei mellé. Ez termékkörönként eltérő lehet! Amennyiben minőségi kifogással szeretne élni, és ezt ügyfélszolgálatunknak jelezte, és a reklamációs formanyomtatványt is kitöltötte, futárt küldünk Önhöz a termékért. Amint a termék visszaérkezett hozzánk, bevizsgáljuk azt. A termék bevizsgálása a beérkezés napján történik, vagy legkésőbb az azt követő 24 órában. Ettől csak vitás helyzetekben, vagy külsős szakértő bevonása esetén várható eltérés. Amennyiben az ügyfélpanasz megalapozott, úgy a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk Önnek a termék teljes vételárát. Amennyiben csereterméket szeretne, úgy azt az újbóli rendelkezésre állás esetén, általában 1-2 napon belül ki is szállítjuk Önnek, természetesen díjtalanul.

 

Amennyiben tájékoztatónk elolvasása után további kérdései lennének, ügyintézőink örömmel állnak rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

 

TELEFON: 06-70-455-39-36 vagy 06-1-436-87-21

E-Mail: info@prestigeshop.hu

Értesüljön legfrissebb ajánlatainkról!